Швидкий пошук об"єкта за ID або номером телефона

Введіть ID або телефон

Перевірити телефон посередника

Введіть телефон:

Полезное

  • АН «Квартал» вітає з Різдвяним святвечором та Різдвом Христовим! Щиро бажає залишити всі образи за порогом, відкрити своє серце для …

  • Колектив АН «Квартал» вітає з наступаючим Новим роком! Нехай життя буде багатим на незабутні враження, хай мрії збуваються, сяють на …

  • Обережно, успадкована нерухомість!

    Нерухомість у спадщину від родичів дістається багатьом українцям Багато хто, отримавши нерухомість у спадщину вирішує її продати та швидко отримати …

  • Сьогодні країна відзначає День Збройних Сил України

    Згідно з 2021 Military Strength Ranking, ЗСУ займають 25-е місце у списку 140 найбільш потужних армій світуДо складу ЗСУ входять …

Подивитися усі »
> > Нерухомість та телефонна розмова

Корисна інформація

нерухомість

Нерухомість та телефонна розмова

25.01.2021 10:12

Продаючи нерухомість потрібно правильно вести телефонну розмову

Успішно продати нерухомість допоможе телефонна розмова. Продавець має так представити об’єкт, щоб зацікавити потенційного покупця. Розберемося детальніше, як правильно вести розмову.

Безпосередньо, від першого контакту залежить, чи захоче людина мати з вами справу, прийти на огляд квартира та купити її.

Говоріть ввічливо та спокійно

Позитивно на подачу інформації клієнту вплине впевненість та чітке знання про нюанси вашої нерухомості. Так ви зможете зацікавити потенційного покупця та підштовхнути його прийти оглянути квартиру. Буди спокійним та впевненим потрібно навіть тоді, коли ви чуєте в свій адрес претензії або грубість. Закінчувати розмову потрібно лише в крайньому випадку.

Говоріть лише правду

Не треба ухилятися від незручних питань. В розмові з клієнтом потрібна чіткість, в іншому випадку відсутність конкретики може відштовхнути потенційного покупця.

Питання можуть бути різного характеру. Покупець піклується про безпечність потенційної угоди, та прагне знати всі нюанси об’єкта.

Також, вам можуть задавати питання про те, що ви вже вказали в оголошенні. Тут важливо бути ввічливим та проговорити інформацію ще раз, а не сухо посилатися на оголошення.

Висловлюйтесь лаконічно

Не треба довго говорити. Розповідайте лише найголовнішу інформацію про нерухомість. В телефонній розмові головне чітко давати відповіді на питання. А вже при огляді квартири можна надавати додаткову інформацію та розповідати про переваги вашої квартири.

Обговорюйте серйозні питання лише при зустрічі

При першій телефонній розмові важливо налагодити контакт, зацікавити покупця та домовитися про дату та час огляду квартири. До реальної зустрічі не має ніякого сенсу обговорювати умови угоди, можливість торгу і т.д. Спочатку потенційний покупець повинен оглянути нерухомість, зацікавитися нею, а вже тільки потім можна переходити до обговорення серйозних питань.

Логічне завершення розмови

Найкраще завершення першої телефонної розмови – це домовленість про дату та час показу житла. Але якщо людина відмовилася прийти на огляд квартири, то обов’язково поцікавтесь, що стало причиною для відмови. Це потрібно для того, щоб ви змогли проаналізувати ситуацію та виявити непривабливі сторони вашої пропозиції, які в подальшому зможете виправити.

Нерухомість Харкова